The Cat Turned Into An Strange Guest

0

بلی ایک عجیب مہمان بن گئی

یہ کچھ مہینے پہلے ہوا تھا، لیکن چونکہ یہ بہت دلچسپ اور دلفریب ہے، یادگار ہونے کے علاوہ، یہ میری یادداشت میں چپک گیا ہے۔ میرے آنے والے بی اے کے امتحانات سے کچھ دن پہلے، میں غیر متوقع طور پر بیمار ہو گیا۔ اس نے کئی دن بستر پر گزارے، یہاں تک کہ باہر نہیں نکلا۔ مجھے دوبارہ لیٹنا پڑا کیونکہ اذیت اتنی بری تھی کہ جب میں بستر سے اٹھتا تو میرا سر ہلکا ہو جاتا۔


The Cat Turned Into An Strange Guest

اس سب کی وجہ سے پڑھائی میں بھی خلل پڑا۔ ڈاکٹر کی ہدایات پر عمل کرنے اور کچھ دنوں تک مسلسل دوائی لینے کے بعد کچھ ہوا۔ میں نے اس وقت ایک ہفتہ کھو دیا اور مجھے واقعی کمزوری محسوس ہوئی۔ میری ماں نے مجھے امتحان سے ایک ہفتہ پہلے دن اور رات میں دودھ پینے کی سخت ہدایات دیں۔ نیند رات کو دیر تک مطالعہ کرنے سے زیادہ ضروری ہے۔


صبح جلدی اٹھ کر تیاری کریں۔


میری والدہ ہر رات دودھ کو ابال کر اس کا ایک جگ اپنے کمرے میں چھوڑ دیتی تھیں تاکہ میں ایک گلاس لے کر باقی دودھ کو فریج میں محفوظ کر سکوں۔ اس طرح، میں نے ایک بار اس کی پیروی کی.

دو دن گزر چکے تھے۔ پڑھائی مکمل کرنے کے بعد میں اٹھا، دودھ کے دیگ سے تھوڑا سا دودھ گلاس میں ڈالا اور پھر پی لیا۔ یہ سوچ کر کہ جب میں بستر پر گیا تو دودھ ابھی تک گرم ہے، میں نے اسے فریج میں رکھ دیا۔ میں فراہم کروں گا۔


کب میری پلکیں بند ہوئیں اور میں نیند کی طرف بڑھ گیا؟


مجھے یقین نہیں ہے کہ رات کا کون سا وقت تھا، لیکن اچانک میں نے برتن گرنے کی آواز سنی، اور میری آنکھ کھل گئی۔ خلا میں خلل محسوس کرنے کے بعد میں تحقیقات کے لیے اٹھ کھڑا ہوا۔ پھر، آنکھیں بند کیے ہوئے، میں نے دیکھا کہ ایک طرف کوئی چیز تیزی سے حرکت کرتی ہے۔ کمرے کے فرش پر ایک چھوٹی سی چیز تھی جو کافی حد تک اِدھر اُدھر اُچھل رہی تھی جس سے پلیٹوں کے گرنے کی آواز آ رہی تھی۔


اس وقت میری آنکھیں مدھم روشنی میں کچھ دیکھ سکتی تھیں۔ جب میں نے مزید قریب سے جھانکا تو میں نے دیکھا کہ ایک کالی چیز گیند کی طرح اوپر نیچے اچھل رہی ہے جب کہ دودھ کا برتن پکڑے ہوئے ہے، وغیرہ۔ یہ ایک برتن گرنے جیسی آواز پیدا کر رہا تھا۔ تاہم، میں ابھی تک یہ سمجھنے سے قاصر تھا کہ یہ کیا تھا۔ شاید اس کالی چیز نے میری موجودگی کو محسوس کر لیا تھا اور اب مزید زور سے اچھالنا شروع کر دیا تھا۔


میں گھبرا گیا تھا، لیکن میں نے چیخنے یا کمرے سے بھاگنے کی کوشش کرنے سے گریز کیا۔ پھر میں نے اٹھ کر کمرے کی لائٹس آن کرنے کی ہمت کی۔ یہ اب صاف تھا، اس لیے میں نے احتیاط سے گاروی کا رخ کیا۔ میں نے دیکھا..


آبنوس فیلائن بیٹھا ہوا تھا، اس کے ہونٹ مضبوطی سے گارو میں پیوست تھے۔ یہ مایوسی سے اوپر نیچے اچھل رہا تھا کہ اب اس کا منہ گڑوی کے ننھے منہ میں بند ہو گیا تھا۔

میں پریشان تھا کہ کیا کروں جب میں اسے کمرے میں بے تحاشہ دیکھ رہا تھا۔ بلی کی مدد کرو یا اسے پکڑو... میرے لیے کچھ سمجھ نہیں آیا۔ بلی کو پکڑنا ناممکن تھا کیونکہ وہ کتنی مشتعل تھی۔

میری والدہ اور بھائی اسی وقت پہنچے جب انہوں نے میرے کمرے سے آوازیں سنیں۔ جو منظر میں کئی منٹوں سے دیکھ رہا تھا وہ اب سب کے سامنے کھل گیا۔


کوئی بھی صورت حال کے جواب کو میری طرح سمجھ نہیں پایا۔


پھر قدرت نے اسے خود ہی سمجھا۔ دوڑتا ہوا بلّی دیوار سے ٹکرا گیا، پھر اپنے سر کو تیز ہلایا۔ اس کا سر پھر کھلے سے نکلا۔ اس منظر نامے کی طرح بلیغ کچھ دیر کے لیے لڑکھڑا گیا۔ وہ اسے دیکھ کر چونک گئی اور کمرے کے کولر کی سمت دوڑ کر ہم سب کو چونکا دیا۔ تاہم، اس کی جلدی میں، اس نے خود کو کولر کے اوپر ہارڈ بورڈ میں لپیٹ لیا اور واپس جانا پڑا.


وہ چیختے چلاتے ادھر ادھر بھاگ رہی تھی اور کھو گئی تھی، اور اس کی ہچکیاں خطرناک ہوتی جا رہی تھیں۔ اس کے بعد، وہ میرے کمرے سے بولی اور ٹی وی لاؤنج کی طرف چلی گئی۔ اب بھائی خود ہی ٹی وی لاؤنج سے نکل گئے۔ آدمی نے دروازے کا تالا کھول دیا۔ بلی فوراً اس طرف مڑی اور چلی گئی۔ جس نے صورتحال کو روک دیا۔


اب سوچنے لگا کہ بلی کو کیا ہوا اور کیسے؟ مشترکہ تفتیش کے بعد معلوم ہوا کہ بلی رات کو کسی وقت کولر کے ذریعے میرے کمرے میں داخل ہوئی اور دودھ کی خوشبو نے اسے اندر کھینچ لیا جس سے وہ کھردری ہو گئی۔ اس نے اسے کھولا اور اندر جو تھوڑا سا دودھ تھا پی لیا۔ پھر اس نے تجربہ کیا جس کا میں نے پہلے ذکر کیا تھا۔

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)