Interesting Story By Grandma

0

دادی کی دلچسپ کہانی

 پہلی جنگ عظیم اور ہسپانوی فلو کو اپنی تمام تر وحشتوں اور وحشتوں کے ساتھ اس براعظم کو چھوڑے ہوئے چار سال ہوئے تھے۔ کھیتوں میں سرسوں کے پھول کھل رہے تھے اور سردیاں آ رہی تھیں۔ جب میری دادی جان اس دنیا میں آئیں اور باقی کہانی ان کے منہ سے سنی۔


Interesting Story By Grandma

میں پانچ بہنوں میں دو بھائیوں کے بعد تیسرے نمبر پر تھا۔


میرے شوہر جب فجر کے بعد گھر آتے تو ہم بہن بھائیوں کو اپنی والدہ کے پاس بیٹھ کر قرآن پڑھتے دیکھتے، پھر وہ ہم سب کے لیے لمبی عمر کی دعا کرتے۔ میں خود بتا رہا ہوں۔


جب اسے ہوش آیا تو ماں کی آواز پہچاننے کے بعد دوسری آواز جو اس نے پہچانی وہ آٹا پیسنے والے ہاتھ کی تھی۔


(میری دادی کی خالہ) جو ہمارے بیدار ہونے سے پہلے گندم پیس کر آٹا بناتی تھیں جس سے ہمارے لیے روٹی بنتی تھی۔ جب اسے ہوش آیا تو اس نے فجر کے وقت بیجی کے ساتھ مل چلانا اور رات کے کھانے کے بعد لائٹ ہاؤس میں چرخہ کاتنا سیکھ لیا۔


ایک بڑا بھائی فوج میں بھرتی ہوا۔

میری ساس ان کو یاد کرتے ہوئے انتقال کر گئیں۔ پھر ایک وقت ایسا آیا کہ مجھ س  چھوڑ کر سسرال آنا پڑا۔ مجھے یہاں آئے ہوئے تیسرا ہی دن ہوا تھا کہ میری ساس کا انتقال ہوگیا۔ میں پورے ڈیڑھ مہینے کے بعد مکہ مکرمہ واپس آ سکا۔ میرے سسرال میں بوڑھے مرنے پر بڑی روٹی بنانے کا رواج تھا جس کا مطلب یہ تھا کہ سالن روٹی کے ساتھ حلوہ یا کوئی میٹھا بھی بنایا جاتا۔


اس طرح مجھے بھی ایک رات میں گندم کی ایک بوری پیسنے کا اتفاق ہوا۔ اس پسی ہوئی گندم کو چھاننے کے بعد باریک آٹے سے روٹی بنائی جاتی تھی اور ہلکے سے موٹے آٹے میں گڑ اور مقامی گھی ڈال کر حلوہ بنایا جاتا تھا۔ دن رک گئے۔ ہم نے مہمانوں کو بھی تین دن تک اسی حلوے کے ساتھ پیش کیا۔ اللہ کا کرم تھا کہ میری پیسنے کی مہارت اور محنت نے مجھے اپنے سسرال میں بڑا نام کمانے کا موقع دیا۔


میری ساس کی وفات کے بعد میرے شوہر اور سسر میرا بہت خیال رکھتے تھے کہ گھر میں تین دیواری سمیت تمام مرد تھے اور سارے گھر کی ذمہ داریاں ان پر آ گئیں۔ میں پھپھو پیتل کے بڑے پیالے میں دودھ پی کر ربی پتر کہتے تھے، سارے گھر کی ذمہ داری تم پر ہے، سلامت رہو۔ "آج بھی میری صحت کا راز یہی مثبت رویہ اور سادہ خوراک ہے۔"


پہلا جھٹکا مجھے لگا، اور جب میرے چچا زاد بھائی کا بیٹا مر گیا، یہ وہ وقت تھا جب ہمارا ہندوستان دوسری جنگ عظیم کا حصہ بنا، اور میرا دوسرا بھائی بھی اس جنگ میں شامل ہوا۔ صابن اور اناج کی قلت تھی۔ گندم وافر مقدار میں نہیں اگتی تھی اس لیے باجرہ اور مکئی کے علاوہ بہت سی اجناس جن کو آج کل کی عورتیں گندم سے پھینک دیتی ہیں، ہم ان میں نمک اور کالی مرچ ڈال کر ان کے لیے روٹی بھی بناتے تھے۔


گاؤں کا ہر فرد ایک خاندان تھا اور پیسے نہ ہونے کے باوجود کسی کی محنت ختم نہیں ہوئی۔ سب کو تنخواہ پر ملازم رکھا گیا۔ شادی میں پوری کمیونٹی شامل تھی۔


سردیوں کی لمبی راتوں میں عورتیں گھر کے ایک بڑے کمرے میں جمع ہوتیں اور رات گئے تک پہیہ گھماتی رہتیں۔ چائے کے بارے میں کوئی نہیں جانتا تھا۔


ہمارے گاؤں میں پہلی بار چائے حکیم صاحب نے متعارف کروائی جو کہ پیٹ میں درد کی صورت میں کافی بنا کر پیتے تھے۔


جب سے مجھے ہوش آیا ہے، میں نے صرف ایک جنگ کو دوسری پر سوار ہوتے دیکھا ہے۔ پہلے میرے والد، پھر میرے بھائی۔ اب اس جنگ نے جو صورتحال پیدا کی ہے، میں نے پہلے کبھی نہیں دیکھی۔ صبح عید تھی اور میرے دونوں بیٹے جنگ میں شامل تھے۔ میرا دل ٹوٹ رہا تھا۔


ایسے میں میرے شوہر مجھے حوصلہ دیتے۔ جنگ کے بعد میرا ایک بیٹا واپس آیا اور دوسرا ہندوستانی جیل میں چلا گیا۔ انگارے سے آگ جلانے کا دور ختم ہوا۔ میچ عام ہو گئے۔ خواتین نے پہیہ گھمانے کے بجائے سویٹر سلائی اور کپڑوں کی کڑھائی شروع کر دی۔


ہمارے گھر ریڈیو بھی آگیا تھا۔ جنگی قیدیوں کی واپسی کی خبریں نشر ہونے لگیں تو ہمارے گاؤں اور آس پاس کے دیہاتوں کے لوگ جن کے بیٹے قیدی تھے، اپنے بیٹے کی آمد کی تاریخ اور دن سننے کے لیے ہمارے گھر آئے۔ مجھے ان سے دکھ ہوا۔ پھر ایک دن میرا بیٹا بھی چار سال بعد رہا ہونے کے بعد واپس آیا۔ زندگی ایک بار پھر مسکرا دی۔


میں نے اپنے بچوں کو جتنی تعلیم دی، اللہ نے مجھے ان کے فرائض کی ادائیگی سے فارغ کردیا۔ اب زندگی کا ایک نیا دور شروع ہوا، ہم دادا اور نانی بن گئے۔ ایک بار پھر اپنے گھر میں۔ اب اپنے پوتے پوتیوں کو صحن میں ہنستے اور کھیلتے دیکھ کر مجھے اپنے بچوں کا بچپن یاد آتا ہے اور کبھی کبھی وہ اپنے بہن بھائیوں کو ادھر ادھر دیکھنے لگتے ہیں۔


کچھ سال پہلے مجھے ایک جھٹکا لگا جب میرا ساتھی مجھے ہمیشہ کے لیے چھوڑ گیا، اور میں اس گندگی میں اکیلا رہ گیا جو ہم دونوں نے بنایا تھا۔ جب میں اپنے گھر کے ارد گرد دیکھتا ہوں تو میری تمام دوستیاں ختم ہو چکی ہیں۔ سب کے آنگن سو رہے ہیں اور کبھی کبھی مجھے بہت تنہائی محسوس ہوتی ہے۔


لیکن پھر مجھے اپنی قسمت پر فخر ہے کہ اللہ تعالی نے مجھے لمبی عمر دی ہے اور میں اپنی تیسری نسل کو اپنے آنگن میں پھلتا پھولتا دیکھ رہا ہوں۔ پچھلی صدی کی کہانی یوں ختم ہوتی ہے۔

Post a Comment

0Comments
Post a Comment (0)